Felhasználási feltételek

 

ÁSZF

 

 

HATÁLYBA LÉPÉS NAPJA: 2020. SZEPTEMBER 1.

 

 https://diavarroda.hu/ weboldal látogatói és regisztrált felhasználói részére


1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

 

1.1. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Jelen szabályzat hatálya a (diavarroda.hu) honlapon (“Webshop”) és aldomainjein történő ajánlattételre és értékesítésre terjed ki. 

 

1.2. A jelen szerződés Magyarországon jön létre, nyelve magyar és arra a magyar jog az irányadó.

 

1.3. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webshop szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Webshop és a Webshop felhasználója között. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webshop szolgáltatásait.

 

2. A KERESKEDŐ ADATAI

 

2.1. A Webshop címe:

https://diavarroda.hu

 

2.2. A Webshop üzemeltetőjének adatai:

Neve: László Klaudia E.V.

Székhelye: 3293 Visznek Szabadság út 25

Rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@diavarroda.hu

Adószáma: 55585947-1-30

 

3. TERMÉKEK

 

3.1. A webshop gyermek és felnőtt ruházati termékeket és kiegészítőket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek. A megjelenített termékek a webshop szoftveren keresztül rendelhetőek meg. A házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák. A termékekre vonatkozó adatok a Webshop-ban elérhetőek; az adatok a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 9. §-ának megfelelően kerültek feltüntetésre.

 

3.2.Minden ésszerű intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a Webshop-ban a termékekre vonatkozóan megjelenő részletek, leírások és képek a rögzítés időpontjában pontosak és hibátlanok legyek; ugyanakkor, a jog által megengedett legteljesebb mértékig kizárjuk a felelősségünket azért, hogy ezek a részletek, leírások és képek pontosak, teljesek, megbízhatóak, aktuálisak vagy hibátlanok.

 

4. ÁRAK

 

4.1. A Webshopon keresztül elérhető valamennyi termék ára tartalmazza az alkalmazandó általános forgalmi adót és forintban értendő. Az Áfa mértéke 0%. A szállítási költséget az ár nem tartalmazza; az a megrendelő felületen külön került feltüntetésre. További információkért, kérjük, látogasson el a Webshop Szállítási információk menüpontjára is.

 

4.2. A Webshopon feltüntetett árak helyességét rendszeresen felülvizsgáljuk. Mindazonáltal nem tudjuk garantálni, hogy azok hibátlanok. Abban az esetben, ha egy termék ára nyilvánvalóan hibás, úgy felajánljuk a vásárlónak, hogy megveheti a terméket a helyes áron vagy töröljük a megrendelését.

 

5. MEGRENDELÉS LEADÁSA

 

5.1. A vásárlót a rendelése leadásában a Webshopon feltüntetett egyszerű utasítások segítik.

 

5.2. A rendelés leadásához a vásárlónak meg kell adnia a kívánt mennyiséget.

 

5.3. A vásárló ezután a „Kosárba” gombra kattintva tudja a termékeket a bevásárló kosarába helyezni. A vásárlás bármely pontján a vásárló ellenőrizni tudja a vásárlói kosarát úgy, ha az aktuális oldalon a „Kosár” szimbólumra kattint a jobb felső sarokban. A vásárló kedvencként el tud menteni egy terméket, ha a termék neve alatt/mellett a „Kedvencekhez adom” szív alakú gombra kattint. Így a termék a vásárló „Felhasználói fiókom” oldalán a Kedvencek között fog megjelenni. Ahhoz, hogy a vásárló a kedvencnek jelölt termékeit bármely számítógépen láthassa, saját profiljával kell belépnie ill. bejelentkeznie.

 

5.4. A vásárlás befejezése érdekében a vásárlónak a képernyőn megjelenő utasításokat kell követnie. A vásárló bármikor kijavíthatja az általa bevitt adatokat, megváltoztathatja a vásárlói kosara tartalmát úgy, hogy egy vagy több terméket ahhoz hozzáad vagy eltávolít, illetve a vásárlás befejezése ill. a megrendelés leadása előtt törölheti a teljes megrendelést is. A megrendelés leadásával a vásárló tudomásul veszi és kijelenti, hogy valamennyi, a folyamat során megjelenő instrukciót elolvasott és a jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadja el, valamint tudomásul veszi, hogy a termékek megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet a számára. A megrendelési folyamat végén a vásárló a megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a Webshopon.

 

5.5. A megrendelés leadását követően egy „A megrendelése sikeres volt!” oldal fog megjelenni, továbbá a vásárló hamarosan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy rendelése sikeresen megérkezett. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. §-ával összhangban, a megerősítő e-mail tartalmazza a megrendelt termékek lényeges tulajdonságait, az ár és a fizetési mód részletes leírását, a házhozszállítás költségeit, az elállási jog gyakorlásának feltételeire és módjaira vonatkozó információkat, azt a címet, ahová az esetleges észrevételeit, panaszait el tudja küldeni, az ügyfélszolgálatra és a fennálló szavatossági és garanciális igények érvényesítésére vonatkozó információkat.

 

5.6. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy a vállalkozás csak elektronikus számlát küldjön részére és a számla teljesítés dátumának a csomag szállítónak történő átadás napját nevezze meg. A vásárló által megadott e-mail címen levélben elküldött link segítségével letölthető és nyomtatható 5 éven keresztül. 

 

5.7. Amennyiben a megrendelés leadását követő 24 órán belül a visszaigazoló email nem érkezne meg, kérjük, forduljon hozzánk segítségért a info@diavarroda.hu e-mail címen. 

 

5.8. Amennyiben a vásárlónak a megrendelés leadása során bármely kérdése vagy észrevétele lenne, vagy egy korábbi rendelésének állapotáról szeretne érdeklődni, a info@diavarroda.hu e-mail címen tud bennünket keresni. A gyorsabb kiszolgálás érdekében érdemes a rendelésazonosító számot ilyenkor előkészíteni.

 

6. PAYPAL FIZETÉS JELENLEG NINCS

 

7. KEDVEZMÉNYKÓD

 

7.1. A manuálisan megadandó kedvezménykódok érvényesítéséhez a vásárlás befejezése során a vásárlónak meg kell adnia az aktuális kódot. A kisbetű/nagybetű különbségre ügyelni kell, és a kódot pontosan a feltüntetett formátumban kell megadni.

 

7.2. Ha a kedvezménykód sikeresen felhasználásra kerül a rendelés folyamán, akkor a „Rendelés részletei” menüpontban fog megjelenni.

 

7.3. Egy megrendelésnél egy kedvezménykód használható fel. A kedvezménykódok halmozása nem lehetséges.

 

8. FIZETÉSI MÓDOK

 

8.1. A vásárló a termékekért átutalással, készpénzzel , utánvéttel és bankkártyával fizethet a Futárszolgálatnál. 

 

8.2. A vásárlók biztonsága érdekében a vásárló számlázási nevének és címének meg kell egyeznie a fizetéshez használt bankkártya tulajdonosáéval. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ennek a követelménynek meg nem felelő rendeléseket töröljük.

 

8.3. A bankkártya kibocsátói a bankkártya tulajdonosait ellenőrzik és azonosítják. Amennyiben a vásárló bankkártyáját kibocsátó cég valamely fizetést felénk visszautasít vagy – bármely okból – nem engedélyez, akár a fizetést megelőzően, akár azt követően, a megrendelés teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért nem vállalunk felelősséget.

 

9. MEGRENDELÉSEK NYOMON KÖVETÉSE

 

9.1. A termékeket általában a megrendelés kézhezvételét követő 2-4 munkanapon belül szállítjuk. A szállítással kapcsolatos információkkal a vásárlóknak info@diavarroda.hu e-mail címen állunk rendelkezésre.

 

9.2. A DiaVarroda fiókkal rendelkező vásárlók a legutóbbi rendeléseik állapotát a Fiókom menüponton belül a Eddigi rendeléseim almenüpontban tekinthetik meg. Ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak, hogy egy vásárló a megrendelésének aktuális állásáról információt szerezzen.

 

9.3. Amikor a vásárló a Fiókom oldalra lép, a rendszer kérni fogja, hogy lépjen be e-mail címe és jelszava megadásával. A vásárló a folyamatban lévő és múltbeli megrendeléseiről egy összefoglalót fog látni. Amennyiben egy megrendelés elküldésre került, a hozzátartozó nyomkövetési szám (amennyiben rendelkezésre áll) fog megjelenni a megrendelés mellett. A kézbesítés állapotát a vásárlók a Legutóbbi online rendelések oldalon belül tudják ellenőrizni. Néhány futárszolgálatnál a nyomkövetési szám csak a termékek szállításra történő átadását követő 24 órát követően áll rendelkezésre.

 

9.4. Időnként előfordulhat, hogy egy megrendelést vagy annak egy részét rendszerünk különböző okokból kifolyólag töröl. Ilyen okok lehetnek:

 

A termék(ek) nem elérhető(ek)

A fizetési információkat nem lehetett feldolgozni

A megadott címre nem tudunk szállítani

A megrendelés kétszer lett leadva

A megrendelés törlése a vásárló kérésére

 

9.5. Ha egy megrendelés törlésre kerül, a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk a törlés okáról. A vásárlót a törölt megrendeléssel kapcsolatban semminemű fizetési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a vásárló újabb megrendelést szeretne leadni, vagy a törölt megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdése van, kereshet bennünket telefonon info@diavarroda.hu email címen.

 

10. KÉZBESÍTÉS

 

10.1. A megrendeléseket kizárólag munkanapokon (hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével) dolgozzuk fel és teljesítjük 10 és 18 óra között. A szombaton ill. vasárnap leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.

 

10.2. Postafiók címre nem tudunk szállítani.

 

10.3. A szállítási költséget a vásárló viseli; a szállítási költséget a számlán és a szállítólevélen külön tüntetjük fel. 

 

10.4. A termékeket a megrendelés leadását követő 2-5 munkanapon belül kézbesítjük normál szállítás esetén kivéve, ha a vásárlót ugyanezen időszakon belül arról értesítjük (ideértve az e-mailben történő értesítést is), hogy a termék akár állandó, akár átmeneti jelleggel nem elérhető.

 

11. ELÁLLÁSI JOG

 

11.1. Az elállási jog kizárólag az olyan természetes személyeket illeti meg, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, és aki terméket vásárol, rendel, szerez vagy használ, illetve aki termékekre vonatkozó kereskedelmi célú kommunikáció címzettje (továbbiakban: „Fogyasztó”).

 

11.2. Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy a vásárlóinknak a legmagasabb színvonalú termékeket nyújtsuk. Amennyiben a vásárló úgy érzi, hogy a tőlünk kapott termék nem felel meg az elvárásainak, úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. és 22. §-a alapján a vásárlónak joga van minden indokolás nélkül a vásárlástól elállni azt követő 14 (tizennégy) napon belül, hogy a vásárló (illetve harmadik személy javára szóló megrendelés esetén a vásárló által megjelölt személy) a terméket (több termék esetében az utolsóként kiszállított terméket) kézhez vette.

 

11.3. Az elállási jogát a vásárló a info@diavarroda.hu e-mail címre küldött értesítésben tudja gyakorolni, megadva a megrendelés részleteit, köztük a megrendelés számát és a visszaküldött termékek leírását; a vásárló az elállási jogát a jelen ÁSZF-hez 1. számú mellékletként csatolt minta használatával ill. egy szabadon fogalmazott, de egyértelmű nyilatkozattal is gyakorolhatja. A megrendelt termékekhez mellékelve a vásárló egy kísérőokmányt fog találni, mely tartalmazza a megrendelés adatait valamint a visszaküldési folyamatra vonatkozó információkat. Amennyiben a kísérőokmányban feltüntetett termékek nem felelnek meg a csomagban található termékeknek, a vásárló köteles bennünket haladéktalanul értesíteni erről a info@diavarroda.hu e-mail címen. 

 

11.4. Ezt követően Ügyfélszolgálatunktól a vásárló kapni fog egy azonosítószámot és egy e-mailes visszaigazolást. Kérjük vásárlóinkat, hogy ezt az azonosítószámot az ügyfélszolgálatunkkal történő későbbi egyeztetés érdekében szíveskedjenek megőrizni.

 

11.5. Elállás esetén a vásárló köteles a megrendelt terméket a kísérőokmányban feltüntetett címre haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlását követő 14 (tizennégy) napon belül visszajuttatni. A határidőt megtartottnak kell tekinteni, amennyiben a vásárló a terméket a tizennégy-napos határidő utolsó napján elküldi (postára adja, vagy a futárszolgálatnak átadja).

 

11.6. A visszaküldés költségét a vásárló viseli. A vásárlót az elállási jog gyakorlásával összefüggésben kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költsége terheli. Amennyiben a vásárló a szerződéstől eláll, valamennyi, a vásárló által megfizetett összeget (ideértve a szállítási költséget is, kivéve, amennyiben a vásárló az általunk ajánlott legkevésbé költséges szállítási mód helyett kifejezetten más szállítási módot választott) haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül visszatérítünk a vásárlónak. A visszatérítést mindaddig jogosultak vagyunk visszatartani, amíg a termékeket vissza nem kaptuk, ill. ameddig a vásárló nem igazolta, hogy a termékeket részünkre visszaküldte (amelyik korábban bekövetkezik). Tájékoztatás : Textil maszkot higiéniai indok miatt nem áll módunkban visszavenni, rendelés leadásakor ezt vedd figyelembe!

 

11.7. Javasoljuk, hogy a csomagot regisztrált küldeményként adják fel (úgy, hogy a kézbesítéskor azt a címzettnek alá kelljen írnia). A termékek visszaküldése során bekövetkező veszteségért ugyanis nem felelünk.

 

11.8. A vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

11.9. A fenti rendelkezések kizárólag az online leadott rendelésekre vonatkoznak.

 

12. AZ ELÁLLÁSI JOG ELVESZTÉSE

 

12.1. A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát:

 

•a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdtük meg, és a vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

• higiéniai termékekre, a vírusokra való tekintettel jelenleg. pl: textil maszk 

• olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac általunk nem befolyásolható, a 14-napos elállási időszak alatt is lehetséges ingadozástól függ;

• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtunk;

• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

• olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vásárló kifejezett kérésére keressük a vásárlót fel sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

• a használt, viselt, kimosott, módosított vagy sérült termékek tekintetében;

• olyan termék tekintetében, amely a címke eltávolítása miatt nem azonosítható;

• olyan termék tekintetében, melyet nem teljes egészében, használt vagy nem eredeti csomagolásban küldtek vissza vagy olyan szett, amely nem tartalmaz minden elemet.

 

13. AZ ELÁLLÁS VISSZAIGAZOLÁSA

 

A termékek visszaküldését követően megvizsgáljuk, hogy a vásárló jogosan gyakorolta-e az elállási jogát a Korm. rendelet értelmében. Amennyiben az minden feltételnek megfelel, úgy az elállási jog elfogadását és a visszaküldött termékek kézhezvételét a vásárlónak e-mailben visszaigazoljuk, és – a vásárló döntésétől függően a vételárat visszafizetjük.

 

A visszafizetés időtartama a vásárló által alkalmazott fizetési módtól függ.

 

14. HIBÁS TELJESÍTÉS

 

14.1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6:157. §-a szerinti hibás teljesítés esetén, a Ptk. 6:159., 6: 168. és 6:169. §-a szerinti garanciális rendelkezések megfelelően irányadóak. A vásárló jogosult a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérni. Amennyiben ezek nem lehetségesek, a vásárló jogosult árleszállítást kérni vagy a szerződéstől elállni. A vásárló elesik ettől a jogától, amennyiben a hiba felismerését követő két hónapon belül nem értesít bennünket a hibáról. Az olyan hibás teljesítésekért terhel bennünket a felelősség, amely a termék kézhezvételét követő két éven belül válik felismerhetővé. A termék kézhezvételét követő huszonhat hónapon túl szavatossági igény nem érvényesíthető, kivéve, ha a hibát mi szándékosan és rosszhiszeműen elfedtük.

 

15. IRÁNYADÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG

 

15.1. A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó és azt a magyar jogszabályokkal összhangban kell értelmezni.

 

15.2. Valamennyi, a jelen ÁSZF értelmezésével, érvényesítésével és/vagy végrehajtásával kapcsolatos jogvita a vásárló lakóhelye ill. tartózkodási helye szerint illetékes bíróság kizárólagos hatáskörébe tartozik.

 

16. ELÉRHETŐSÉGEK

 

16.1. A termékekkel vagy a Webshopon keresztül megvásárolható termékek tulajdonságaival kapcsolatosan kereshet bennünket az info@diavarroda.hu e-mail címen vagy postai levélben az alábbi címen:

 

DiaVarroda Ügyfélszolgálat

 

E-mail: info@diavarroda.hu

 

Web: https://diavarroda.hu